Garantie

Omdat wij als een huis achter onze producten staan, bieden wij 2 jaar garantie op al onze toestellen. Desondanks kan het een enkele keer voorkomen dat een toestel (na korte tijd) toch niet goed blijkt te functioneren. In dat geval kun je er zeker van zijn dat we dit voor je gaan oplossen.

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit houdt in dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

Let er wel op dat de garantie direct via Mobico verloopt, als een toestel zonder toestemming van ons door een derde partij gerepareerd wordt, dan vervalt de garantie. Schade die buiten de garantie ontstaat, kunnen wij tegen een scherp tarief repareren. De wettelijke garantie geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties.

De garantieperiode voor accu’s is 1 jaar. De minimale capaciteit van de accu is 80% bij levering met een minimum van 70% van de originele capaciteit tegen het einde van de garantieperiode. Uiteraard kunt u bij ons tegen een gunstig tarief uw accu buiten de garantie om laten vervangen.

Wanneer een toestel aan ons wordt geretourneerd en er wordt aan de hand van het onderzoek geen defect geconstateerd, behouden wij het recht om €29,25 aan onderzoekskosten in rekening te brengen. Deze dienen vooraf voldaan te worden, voordat wij het toestel retourneren. Of de kosten worden verrekend wanneer er een terugstorting zal plaatsvinden.

Bij het retourneren van toestellen dien je deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak eerst wel een back-up van je data. Wanneer terugzetten niet mogelijk is, dien je je toegangscode op het retourformulier te vermelden. Mobico is niet verantwoordelijk voor eventuele dataverlies.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening, zowel voor jou als voor ons. Wij vragen je vriendelijk om je klacht aan de afdeling klantcontact kenbaar te maken. Dit kan per e-mail, reguliere post of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Mobico
Heliumweg 16
3812 RE Amersfoort

085 – 130 18 58
[email protected]

KvK-nummer: 71667539
BTW-nr: NL858802776B01

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Ben je niet helemaal tevreden met onze klachtafhandeling? Dan is het mogelijk om jouw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of het ODR Platform.