Garantie en Klachten

Garantie

Omdat wij als een huis achter onze producten staan bieden wij 2 jaar garantie op al onze toestellen. Desondanks kan het zo zijn dat je een ondeugdelijk product ontvangt. In dat geval kun je er zeker voor zijn dat we dit voor je gaan oplossen. Op al onze producten heb je recht op wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Mobico

Van Randwijcklaan 14

3814AL Amersfoort

033 466 91 00

info@mobico.nl

KvK-nummer: 67760600
BTW-nr: NL857164144B01

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Ben je niet helemaal tevreden met onze klachtafhandeling? Dan is het mogelijk om jou klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of het ODR Platform.