Veelgestelde vragen

Waarom zijn deze producten zo voordelig?
De producten die wij verkopen zijn doorgaans geen nieuwe producten maar refurbished. Dit zijn als het ware gebruikte goederen die opgekocht zijn van bedrijven of particulieren. Vooral bedrijven verkopen toestellen die slechts 1 tot 3 jaar gebruikt zijn. Vaak zijn dit nog prima werkende toestellen. Alle toestellen die bij ons binnen komen worden uitgebreid getest. Daar waar nodig worden de onderdelen vervangen met nieuwe onderdelen.

Waar komen de toestellen vandaan?
De toestellen die wij aanbieden zijn vaak opgekocht van bedrijven/faillissementen of van particulieren. Ongeacht de herkomst worden alle toestellen uitvoerig getest. Daar waar nodig is worden de onderdelen vervangen. Ook controleren wij of de toestellen niet gestolen zijn of geheeld zijn.

Wat houdt 14 dagen bedenktijd in?
Op alle bestellingen via Mobico.nl heeft u als consument 14 dagen bedenktijd. Dit houdt in dat u zonder reden van opgaaf een toestel geheel kosteloos aan ons kunt retourneren.

Heb ik garantie op mijn aankoop?
Ja, op alle toestellen die u bij ons koopt heeft u, tenzij expliciet anders vermeldt, 2 jaar garantie.

Hoe kan ik betalen?

U kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden. Houdt u er rekening mee dat directe bankoverboeking een langere verwerkingstijd heeft.

iDeal (gratis)

Directe bankoverboeking (gratis)

Bitcoin (gratis)

Bancontact Mistercash (gratis)

Paypal (+4%)

Rembours (+€10,00)

Wat zijn de verzendkosten?
Die zijn er simpelweg niet. Wij sturen de toestellen per aangetekende pakket post gratis op.

Is het mogelijk om de toestellen te bekijken?
Ja dat is mogelijk. Behalve een webshop hebben wij ook een fysieke winkel in Amersfoort. Indien een product op voorraad is dan is deze altijd in onze winkel te bezichtigen. Wij adviseren u wel altijd om even van te voor contact op te nemen.

Hebben jullie ook een winkel?
JA, wij hebben een fysieke winkel in Amersfoort die 7 dagen per week geopend is. Voor meer informatie over onze openingstijden kunt u terecht op onze contact pagina.

Waar kan ik de status van mijn order bekijken?
In principe worden bestellingen die voor 22:00 geplaatst en betaald worden dezelfde dag nog door ons opgestuurd. Zodra het pakketje bij postnl.nl is afgeleverd ontvangt u van ons een track & trace code waarmee u het pakketje precies kunt volgen.

Mijn vraag staat er niet tussen, hoe kan ik jullie het beste bereiken?
U kunt ons gedurende onze openingstijden bereiken per telefoon, e-mail of in onze winkel.