Hoe kunnen we je helpen?

Op veel vragen kun je online al een antwoord vinden, bij de veelgestelde vragen bijvoorbeeld. Ook leggen we in een apart artikeltje uit wat een refurbished iPhone of iPad is en wat de productcondities inhouden. Daarnaast vind je informatie over ons en onze winkel in Amersfoort en over werken bij Mobico en wat je moet dan als je een klacht hebt of meer wilt weten over de garantie die wij hanteren.

Ook over de bestel- en betaalprocedure vind je informatie op de website en ook over de verzending en levering en wat de actuele status van je bestelling is. En heb je een iPhone of iPad – of misschien wel meerdere – die je wilt verkopen, dan vind je hier meer informatie.

Als je een vraag hebt waarop je het antwoord niet kunt vinden, dan kun je ook contact met ons opnemen. Bijvoorbeeld omdat je advies nodig hebt bij een aankoop of omdat je een vraag of een opmerking hebt over een product dat je al hebt aangeschaft. Wij staan jou graag te woord! Kijk hier naar de verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen.

Tot slot:

Wij vertellen je ook graag uitgebreid over de verschillende modellen iPhone en iPad en geven informatie over de technieken – zoals Touch ID of Face ID – waarvan gebruik wordt gemaakt door Apple.